O ABORDARE PRAGMATICĂ A EDUCAȚIEI REMEDIALE. PROIECT DIDACTIC REMEDIAL DE LA ORTOGRAFIE, ORTOEPIE ȘI PUNCTUAȚIE... LA O DUPĂ-AMIAZĂ FĂRĂ FACEBDescriere: Se consideră că elevul care nu absentează, stă liniștit în bancă, răspunde tuturor solicitărilor profesorilor, este atent pe toată durata lecțiilor, își efectuează corect și complet toate temele de casă, este mereu disciplinat, respec Publicat la: 29/Oct/2022 Autor: Dubravca MisiciSectiunea: Invatamant profesional si tehnic Categoria: Toate materiile Incarcat de: MISICI DUBRAVCADescriere: Se consideră că elevul care nu absentează, stă liniștit în bancă, răspunde tuturor solicitărilor profesorilor, este atent pe toată durata lecțiilor, își efectuează corect și complet toate temele de casă, este mereu disciplinat, respec Descarca | Deschide | Incarcat de: MISICI DUBRAVCA Descriere: Se consideră că elevul care nu absentează, stă liniștit în bancă, răspunde tuturor solicitărilor profesorilor, este atent pe toată durata lecțiilor, își efectuează corect și complet toate temele de casă, este mereu disciplinat, respec |